tisdag 15 april 2014

Mina personliga egenskaper

Mina personliga egenskaper kommer att ta mig precis så långt jag själv vill fick jag höra igår. Så sant så, och att bli stäket av en fantastisk chef gör de inte sämre. 
Känner mig glad och lyckligt lottad på arbetsfronten just nu. De händer saker hela tiden som får mig att växa. Få större självförtroende och våga tro på mig själv.
De senaste dryga året har verkligen varit en resa för mig, glad jag hoppade på tåget.

 I övrigt går livet sin gilla gång. Maken har jobbat två veckor på nya stället. Han har eftermiddags vecka nu så vi träffas inte nått. Ovan känsla.

Vi har påbörjat renovering av vardagsrum.
Börjat riva upp golvet, jag sa innan start att de garanterat inte är mer än ihåligt och sedan jordgolv. Ingen har trott mig. Men igår visade de sig att jag har rätt. Inte konstigt vi haft golvkallt ;) 
Tur resten av huset har golvvärme ;)
Ska föreviga och visa.   

Nä nu kallar dagen, har varit vaken timmar, sömnproblem. Men nu ska jag hoppa i duschen och fånga dagen, de tycker jag du oxå ska göra :)

Inga kommentarer: