onsdag 2 april 2014

Onsdag mitt i veckan.

Man kan säga att jag vakat in onsdagen, för många timmars sömn har de inte blivit i natt. Jag mår inte bra, gamla krämpor är tillbaka och de oroar mig. Jag mår illa och kallsvettas. Huuuu jeda mig!!!
Man tänker bra på natten, eller bra och bra. Ändrar de till man tänker mycket på natten.  Förutom mina sjukdoms symptom är livet fyllt med händelser. I dag ska ett stort beslut fattas, har ett möte 10.00 som kan gälla min framtid.
Måste göra ännu en rättelse, som gäller en stor del av mitt liv. Ett beslut ska fattas.  Ska, ska inte, ska, ska inte?!!
Oj vad jag är villrådig. 
Tankarna fladdrar, kanske därför jag mår dåligt, har hjärtklappning och allt känns konstigt.  Kanske jag efter i dag kan ta ett     djupt andetag och känna att jag mår bättre?!!


Inga kommentarer: