fredag 23 maj 2014

Fredagsmys som gör ont

Nu är de helg, i morgon innan kråkorna vaknar åker vi till Umeå eller rättare sagt lögdeå och besöker min fina dotter med familj. Härligt att träffa barnbarnen. 
På tal om barnbarn, träffade mitt lilla barnbarn som bor på orten i dag. Hämtade honom på dagis åkte till oss någon timma, lek och mys. Tiden går för fort då man trivs. En fika sväng hos mamma och pappa (grattade mamma lite tidigare på morsdag och sedan skjutsade vi precis hem honom. Jag har talat om för honom hur mycket han betyder för mig, att jag älskar honom. Hoppas han förstår de, han har sjungit sånger för mig. Lilla mormor akta dig, akta dig annars tar jag dig..... Sedan kramade han mig och skrattar så ögonen lyser. Det gör ont så helvetes förbannat ont, jag mår skit på ren svenska.  Jag vill ha en vardag med honom. Jag kvävs av sorg 


Inga kommentarer: