onsdag 7 maj 2014

Klen men lycklig

Det känns rätt bra just nu. Trots att mitt blodtryck och hjärta bråkar. Jag vet vad som triggat igång de nu.
Jag var väldigt stressig o uppe i varv, har varit på G i 190 knyck i flera veckor. Mycket överallt, sovit konstigt och inte varvat ner ordentligt. Min kropp tål inte de, vilket jag vet. Sedan då jag injeserade metoject i söndags klarade kroppen inte mer. Den kraschade.
Hjärtat tappade rytmen och blodtrycket steg. Jag har verkligen mått uruselt.  Nu i dag har jag börjat se ljuset igen. Jag kanske överlever ;)
Om inte så fick jag en bättre dag i dag i alla fall :))))
Nu är läkaren på Sunderbysjukhus råd att ta de lugnt, ingen stress. Inga mängder kaffe, tobak, alkohol. Inga fysiska ansträngningar. Och absolut inga fler injektioner metoject. 
Min livselixir som tagit bort min reuma. 
Nå bättre stela leder än att vara så sjuk som jag blev.  Så gott folk, med de orden avrundar jag för i dag.


Tack familjen för att ni stöttar mig!
Vad vore jag utan er just nu❤️



 

Inga kommentarer: