måndag 9 juni 2014

Migrän

Ligger i ett mörkt rum med dunkande huvud. Tog nyss tabletter och hoppas de hjälper. Fy jag känner mig som en trasa.
Det var fantastiskt roligt att vara tillbaka på jobbet, dessvärre hinner jag inte med 1/2 av vad jag borde, allt har hopat sig under min ledighet. Betygen ska skrivas och skickas till rektor. 
Allt ska dubbelkollas och programmen är nya för mig. 
Jag hoppas skallebanget lättar så jag orkar umgås med familjen i kväll. 

I går hade jag lite kvalitetstid med prins Wille. Var till Sangis och grattade josse på födelsedagen några dagar sent.

Wille är en klok kille, han har många roliga uttryck. Han pratar om allt han ser och får mig att skratta. Önskar jag hade en mer naturlig vardag med honom, som förr. Men jag är glad jag ges möjlighet till de lilla.  Älskade gosse 

Inga kommentarer: