tisdag 27 januari 2015

TISDAG 27/1-2015


 
Körde till jobbet inbäddad i morgonens blå gryning. Graderna på termometern i bilen visade på -10.

Dagen skulle nog bli fin, säkert tittar solen fram lite också tänkte jag för mig själv och önskade att jag varit ledig.

Fy jag är trött igen, igår var en bra dag.

Trodde ett tag att nu vänder de. Jag hade energi, lagade middag med maken, bakade en kaka. Promenerade med hundarna och livet var så skönt.

Jag kände mig lycklig, väldigt lycklig.

Tyvärr varade de inte särskilt länge. Nu mår jag uruselt igen. Vill bara sova sova sova. Har blött näsblod flera ggr i dag och kan inte fokusera på mina arbetsuppgifter på ett sätt som för mig känns tillfredställande.

Jag ska boka tid på vårdcentralen hos Gunilla, detta går inte. Jag kan inte börja min dag med att inte vilja stiga upp. Inte vilja vakna, inte vilja klä på mig…

Varför är de på detta viset… vad är de som är fel, vad fattas i min kropp. Jag känner mig uppriktigt orolig.

Inga kommentarer: