fredag 8 juli 2016

Sen fredagkväll

Ligger hemma i mitt kök.
Vi kom nyss hem från en liten roadtripp med grannarna.
Jag borde vara trött. Har sovit dåligt pga reuman natten till idag.  Men de är jag inte.

I går var jag och mina älskade döttrar Sofia och Sanna på Arvids och åt tre rätters middag. Mysigt att få göra något med dem.
Och jag kände att bjuda dem på Arvids var de minsta jag kunde göra efter allt dom gjort för mig.
Tycker vi måste bli duktigare på att göra saker tillsammans. Livet går inte i repris ❤

Dagen i dag har varit lugn. .. vaknat i båten.  Film på dagen. Somnade och sov middag.  Sedan åkte vi iväg till Luleå. Shopping på biltema och jula  😊
Middag på grekisk restaurang. Promenad i södra hamnen mm.... mycket trevligt.

Försöker verkligen ha semester... sakta sakta sakta formas ett nytt liv. På ett annat sätt. Jag vill bli stark igen. Jag vill bli glad. .. jag vill kunna skratta som förr. ..
Känna lycka. . Ibland snuddar jag vid mitt gamla jag och känner hoppet.
Glädjs åt dessa stunder. Stunder som oftast är med mina barn och barnbarn.
Vad vore jag utan er.
Älskar er så. ..

Inga kommentarer: