måndag 15 september 2008

Helgen går fort.


Nu är de måndag, var helgen har tagit vägen undrar jag verkligen. Den har liksom bara sprungit iväg utan att jag märkt de. Skjutsade min sambo till jobbet nyss och nu ska snart barnen upp. En ny skolvecka väntar. Vi ska åka och titta på friskolan i dag.Min son har funderingar på att börja där. I em väntar möte med hans skola, vi får se hur vi bestämmer.
I går var vi på Kattutställning i Luleå, många underbara raser lockade mitt intresse. Men den största upplevelsen var nog att få känna på en "naken katt". En liten grå sak som såg ut som rymdvarelsen ET. Jag har alltid tyckt att dom det lite otäcka ut. Men så var de inte.
Hon som är ägare till katten berättade att på sommaren blir den solbrun, hon slätade ut rynkorna och visade vita sträck, ni vet sådana vi får på diverse stället om vi solar solarium liggande ;-)
I Luleå passade vi på att inhandla golv, fönsterbrädor, diskbänk och bänkskivor. Billigt blev de inte... Träslaget blir antik ek.

Inga kommentarer: