torsdag 18 september 2008

Jag är helt slut i dag...



"På fredag ska man städa, det gör varenda tant,och pojkens snälla mamma, hon gjorde likadant.Hon fejade i sovrum och trappa och tambur.När kvällen kom var mamma så trött så hon var sur.Då tog hon av sig förklät, men allra allra sist,så tog hon på sin sura min så arg och dum och trist"

Jag är trött fast de bara är morgon, packar väskor, skjutsar min sambo, väcker barn,bäddar sängar. Ilar än hit än dit. Rastar hunden. Ska nu köra saker barnen äger till Töre. Hämtar en lampa hos mamma och pappa. Schemat är fullt. Tack gud att jag ska träffa en gooo vän klockan tolv för en fika. Vänner lättar livet då de brinner i kroppen av stress.

I em ska jag och dottern gå på badhuset. Bara mysa innan hon åker till sin pappa. Nu är de skiftar dax igen för barnen. Jag HATAR de, vill verkligen aldrig vara utan dem. Suck, en förarglig tår letar sig fram, mina fina barn...suck. Stora flickan är utomlands, kommer hem på måndag. Längtar...

Inga kommentarer: