torsdag 18 september 2008

morgonsim och kanelbullar



Godmorgon världen!!!
Jag är full av energi just nu, har varit på morgonsim på sportcity. Härligt sätt att hälsa kroppen godmorgon. På väg därifrån träffade jag en kompis som jag plockade upp och skjutsade till jobbet. Perfekt då fick vi några minuters pratstund, i kväll ska hon och jag på special uppdrag...
Jag har även hunnit med ett besök på min arbetsplats där jag skrev schemat fram till början av december. Vi lägger våra egna arbetstider vilket är väldigt bra. Jag brukar försöka jobba mest bara dagtid då barnen är här. Och vara mer ledig under veckorna. Fast barnen är rätt stora tycker jag de är viktigt att vuxna är finns hemma. Nu har jag precis gjort en bulldeg, kanelbullarna är klara lagomt till min sambos lunch.
Jag ska åka och lämna några till honom på jobbet.

Inga kommentarer: