fredag 23 januari 2009

Fredagskul



Tjoo hoo, så är de fredag fm, livet leker. Skurhinken stod och log mot mig då jag kom ner i tvättstugan efter en dans på övervåningen med snabeldraken.
Fyller den lilla blå med vatten och medel, sedan upp igen, städa städa varje fredag oxå varje juuul, de tycker jag e kuuul....

Nu luktar de gott, golven skiner. Har förberätt lunch till min älskling(han den största) (jag har många älsklingar ;-) )
Mammsen o Pappa är påväg hit, trevligt!! I dag är min pms borta, jag klarade mig utan att vara sur, bra gjort Ewa säger jag och klappar mig på huvudet. Det var inte ens svårt.

Barnen ska egentligen åka till sin pappa i dag, två veckor utan dem är hårt, men de blir sällan två veckor eftersom dom har så mycket aktiviteter här. Backen drar + bowling och hästen så klart.
Men i dag blir Sanna kvar, en kompis från Töre kommer till henne och dom ska till stallet tidigt i morgonbitti. Hon ville göra så, och inte mig emot.

1 kommentar:

gullefjunen sa...

Hej på dig och tack för din kommentar på min sida, trodde ju inte att det var någon som lästa, men ack så fel jag hade*L*
Önskar dig och din familj en fin helg :)

*kram*