söndag 25 januari 2009

Ännu en helg går mot sitt slut.

Så är de söndag kväll, helgen har rusat iväg.
En skön helg. Lördag fm började med stallet, sedan åkte vi redan vid elvatiden till Luleå. Inkvarterade oss på Hotellet där vi tillbringat senaste dygnet.

Sedan gick vi ut på stan, shoppade, fikade och bara var. 16.00 var de hockey dax, En bra match rolig stämning de första två perioderna var riktigt bra!
Luleå tog hem segern med 5-0, inte illa!!!
Jag hade en fruktansvärd migrän fredagkväll, och segheten satt tyvärr i under Lördagen oxå, efter hockeyn var de tänkt att vi skulle ut och äta middag med ett annat par för att sedan parta loss på något kul uteställe. Vi hade fått fribiljetter till Schlagerkväll med Pernilla Wahlgren, inte för att hon direkt är min idol, men schlager är ju lite kul...
Nu blev de inte riktigt som jag tänkt och hoppats. Vi gick ut åt en god middag, efter maten blev tröttheten ännu värre. Jag kände mig nästan lite otrevlig ett tag då jag precis svalt maten, mitt pigga glada jag liksom dog.Jag är tacksam att en till i sällskapet var lika dåsig ;-), iof pga annan anledning.


Nå väl, vårat sällskap drog hem vid tolvsnåret då vi suttit och surrat på hotellet ett tag, då gick jag och min älskling och kollade in schlager kvällen, det var faktiskt inte alls illa. Med ett piggare jag hade jag busat loss riktigt bra där, medryckande musik alla känner igen och en ålder på folket som var perfekt.

Inga kommentarer: