måndag 12 januari 2009

Måndag morgon...

Och allting är sååå tungt.
I dag är ingen bra dag, min kropp har börjat bråka igen. Jag kan inte böja mina handleder, i natt har mitt täcker känts så tungt. Orkar nästan inte lyfta händerna under de. Jag har varit utan min reuma medicin sedan ca 2 månader med undantag av några dagar. Nu är de dax att plocka fram pillerburken igen verkar de som. Suck... Nåja jag har ju i alla fall hittat något som lindrar. Men en solresa hade suttit gott nu.De hade varit bättre än piller. Tänker med fasa tillbaka på hur dålig jag var i höstas, jag kunde nästan inte gå, då var jag rädd att de inte skulle gå över. I dag vet jag bättre, de kommer och går. Tur är väl de. Min sambo och barnen (dom små) är väldigt förstående och hjälpsamma. I dag är jag ledig, har jobbat helgen. Har bara 4 arbetsdagar kvar sedan är jag långledig. Jag hoppas att jag orkar kämpa mig igenom dem.

1 kommentar:

Ewa sa...

BORÖ är nog inget för min rygg, dessvärre...

Kram
/E