söndag 1 februari 2009

Tja vad säger man...


Ingen ide att du säger nått, jag tar inte bort fotot ;-)

Söndag, ledig dag. sovmorgon, kramigt och skönt som de ska vara.
Men i min magen är de konstigt tomt. I halsen är de en brännande klump.
Ögonen är torra men de är nog mest för att jag biter ihop. Sväljer och sväljer.
Klumpen i halsen blir liksom mindre då jag sväljer, harklar mig lite och försöker tänka på annat. Men jag säger som "Mattis" i Ronja Rövardotter. Det är något (någon) som fattas mig!!!!! Min lilla prinsessa är stor nu, har flyttat. Hon skriver i sin blogg att hon flyttar 1000 kg lättare, positivt om allt de nya som väntar i hennes liv. Jag är glad för hennes skull. Men saknaden går inte att beskriva.
Jag ska hjälpa henne och städa lite i lägenheten i dag, putsa fönster och torka lister. Jag gruvar mig att åka till hennes lägenhet. Då när jag ser att de är tomt, då brister de nog....

Inga kommentarer: