söndag 1 februari 2009

Helgen i övrigt...

Fredag var sista arbetsdagen denna vecka. Efter jobbet pep jag och Sofia iväg till Morjärv. Sofia skulle titta på ett Fullblods sto, en mörk skönhet.
Så nu blir de troligen hästköp.
Sedan hem till färdigfixad middag. Tack för de kära sambo.
Jag och K hade planerat en tjej kväll, vilket vi oxå lyckades genomföra. Vi har varit dålig på att hitta på saker med varandra ett tag, jag brukar vara den som segar ur, inte orkar, ids eller vad vi nu ska kalla de.
Men jag är otroligt glad att vi träffades i fredagskväll, gick ut och roade oss på stans Heartbreak hotel. Med endast Jos och Cola i kroppen intog vi stället. Redan första anblicken gav oss en förhoppning om en trevlig kväll.
Vi träffade trevligt folk, och mindre trevligt folk. Men otroligt roligt var de med diverse "uppvisningar"


"Fniss"
Lördag, vanlig lördag kom och gick. Middag på B4 med älskling, och givetvis såg vi Luleå ta hem ännu en segermatch!!!
I dag söndag, lite städning här hemma + Bowling med dottra hon den lilla.
Sedan middag, mys och tv kväll gissar jag.
Sammanfattningsvis vill jag betyg sätta denna helg som en MVG+ helg, och du K, vi gör om ett snaart igen.

Inga kommentarer: