torsdag 12 mars 2009

Det är bra att vara ensam...de är kul att vara två men...

Ja, hur lätt är de att få ihop en fungerande familj då man har ett nytt förhållande.

Jag jobbar kväll i dag, sitter faktiskt på jobbet nu, pinsamt och bloggar. Jag har tio min över och tog mig friheten för att lugna mina nerver

Då jag jobbar brukar jag vanligtvis fara hem på min rast, fixa middag till mina barn och se till så dom har de bra. I dag var jag hem, men var å in i bomben trött så jag tänkte att min sambo får göra de då han slutar 16.00
Visst inga problem, då han kommer hem lagar han middag till sig och min dotter.
Men då han ringer henne vill hon inte hem, säger att hon inte är hungrig. Ok tycker min sambo, slipp då typ, kom då du vill.

Jämmer och död, de är nått jag inte gillar. Middag äter man tillsammans i största möjliga mån. det är då man hinner sitta ner och prata osv.
Och dessutom är min dotter bara 11år, hon får inte vara och "ränna" vind för våg på stan utan att den vuxna som är hemma och har ansvar har koll på vad hon gör, var hon är och med vem.

Nå väl nu är de färdig gnällt, åter t jobbandet....

Inga kommentarer: