fredag 27 mars 2009

En tand mindre..

Sitter här vid min dator och känner mig rätt ensam just nu.
Mina barn och deras pappa var förbi här nyss och sa hejdå, dom åker till "våra" stora flickor i Umeå över helgen. Åh vad jag oxå hade velat göra något roligt. Mina barns pappa är så duktig på att göra saker med barnen, det gör mig glad. Han är en mycket fin person måste jag bara få tillägga.
Mitt humör blir inte bättre av att jag varit hos tandläkaren och dragit en tand + gjort en lagning i dag. Halva ansiktet är bedövat, tom in i örat fast det är längstbak nere det är draget. Men de släpper nog snart hoppas jag.




På en stund ska jag åka och köpa inbjudningskorten till bröllopet.
Vi har fått ändra på bröllopsplanerna för att
få de att fungera, datumet är det samma med platsen en annan tyvärr. Men det kommer att bli riktigt bra i alla fall och de gamla i släkten är väldigt nöjda och glada över vårt nya beslut.

Inga kommentarer: