lördag 7 mars 2009

En tanke bara...

Vad ska man skriva om i sin blogg, ska det bara vara ytligt. Titta vad jag köpt!
osv, eller får man gå på djupet oxå. Skriva om rädsla, sorger, besvikelser, lycka, PMS...och ....ja allt som rör livet.

Jag skriver i min blogg om de mesta, om än luddigt i bland, jag tycker de är skönt. Och med ett leende kan jag gå tillbaka och läsa vad jag skrev vissa dagar för länge sedan, som tex då jag var till Luleå på färjan i somras med några vänner. En kompis som där träffade sin prins och man för hela livet... tänk så roligt de har jag i min blogg, dock i light verson, men att läsa de lilla jag skrev friskar upp mitt eget minne.
Semesterbilder, bygg projekt som man trodde aldrig skulle bli färdiga osv...

Nå väl...nu är de tänkt färdigt...som jag skrev, jobbet kallar!!!

Inga kommentarer: