söndag 8 mars 2009

Söndag och vilo dag?

Morrn morrn där ute i världen, här sitter jag. En trött 42 taggare med diverse skavanker, både färska och mer bestående.
Jag är trött i dag, det blev sent i går.
Umgicks med en väninnan, Var på "hela huset gungar", och gungade gjorde de sannerligen för en del. Fy vad jag tycker de är dåligt att vuxet folk inte kan bete sig, men med alkohol i kroppen blir många som förbytta. Vänsterprassel och flörtande, gud vad jag hatar sådant! Nå nu ska jag inte låta bitter. Jag hade riktigt trevligt, dansade och surrade. Min älskling droppade in fram på småtimmarna och jag fick kramas lite innan vi åkte hem. Skön sovmorgon i en varm famn.
Nu har dottern kommit och jag ska ta på mig stall uniformen, ridning för dottern och stallmys för mig väntar.

Inga kommentarer: