tisdag 10 mars 2009

Otur i dag!

Jämmer och eländes elände, inte nog med att jag vaknade med dunkande huvudvärk, nu har jag lyckats bita bort en lagning i en tand oxå.
Är de fredag den 13:e i dag eller vad? Ser sedlarna flyga iväg, huuu nu är jag tvungen att boka tandläkartid oxå. Jag förstår inte, de tom började ila och göra ont genast. Jag har försökt att borsta, skölja med bakteriedödande medel, nu har jag tagit värktabletter."suckar tungt"....I dag skulle jag inte stigit upp ur sängen verkar de som. Nå väl, nu är de färdig klagat, håll tummarna att det inte blir värre med tanden för i dag har jag inte tid att göra något åt den. På två timmar ska jag åka till Luleå. Barnen har slutat skolan och är hos kompisar, jag ska nu fixa middag och promma med Mozze. I morgonbitti är de vanlig vardag för mig igen. Ledigheten är slut och jobbet tar vid. Har Stall dag i morgon Onsdag. Tur att jag jobbar kort dag. Vi hinner med en lång ritt i morgon.

Inga kommentarer: