tisdag 10 mars 2009

Mys-stund i sängen


Ja nu ligger vi här, min nya dator och jag. Riktigt mysigt faktiskt. Och skönt med trådlöst internet. Tandvärken gör sig fortfarande påmind, det molar på i bakgrunden någonstans dövad av värktabletter. Kära gode gud, låt de vara borta i morgonbitti. Jag vill inte lägga mina surt förvärvda pengar på dyr tandläkar-räkning. Min sambo sitter och tittar på en film, jag hoppas den slutar snart. Jag fryser och vill ha lite värme. I dag har jag varit på hjortgården och hämtat mitt rostiga &-tecken. De kommer att pryda sin plats väl. Bilder kommer senare då de är färdigsnickrat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå till tandläkaren, även om det är bättre idag kommer det ju att bli värre. Jag sitter här och försöker trycka ner ångesten inför mitt tandläkarbesök kl 8... Huvva!
Fin mys-kompis du har! =)
/K