söndag 10 maj 2009

Åhhh så skönt....

Mmmmmm, härliga ljuvliga helg.
Ledig efter en lång arbetsvecka.
Fredagkväll hade vi personalfest, trevligt. 5 olika abetslag som åt middag och sjöng singstar.
Lördag morgon började bra....Söndag morgon lika så.... ;-)
Utöver bra morgnar har dagen Lördag rullat på. besök på lions loppmarknad på ishallen.
Kom hem med endast ett fynd, en brun glas flaska.
Härlig regnpromenad på golfbanan med min älskling och Mozart.
Kvällen bestod av tv och lite vin. Vi köpte en spännande flaska vi ville prova. jag hade lite avsmak sedan fredagkväll, men ett glas gick bra. Vad dagen i dag (söndag) för med sig vet jag inte. Några planer har jag inte, mest bara vara, njuta av livet, känna lugnet och vara ledig med min underbara familj. Vi börjar nog med en förmiddags prommis, även i dag på golfbanan.
Det är så härliga vägar att gå på där, och riktigt mysigt. Blir nästan obs läs nästan...sugen på att spela i sommar. Tyvärr tar golfen mycket tid och vi har vår båt och skärgårdslivet som lockar.

Inga kommentarer: