fredag 22 maj 2009

Att skriva...

Jag älskar att skriva... Långa brev tex till min vän Ninni.
Det kan vara meningen att jag ska skriva några korta rader men bokstäverna bara flyger fram, tankar formas och hamnar nedskrivna i ut korgen på min mailbox. Likadant är de då jag sitter med min blogg. Jag upptäcker plötsligt att jag skrivit precis de jag tänker på utan att ha planerat de. Så är de inte nu. Jag överväger varje ord, varje rad,varje punkt nästan. Känner mig kränkt och störd på en del av mina läsare. Personer som bara läser i illasinnat nyfiket syfte för att sedan prata.... Nu funderar jag på vad jag fortsättningsvis kan skriva.Vad är de du är ute efter och vill läsa, vad ska jag inte skriva. VARFÖR LÄSER JUST DU MIN BLOGG...? Mitt skrivande kommer inte att upphöra, men jag tar nog en liten paus, låter besvikelsen landa så får vi se.....

1 kommentar:

Eija sa...

Jag läser din blogg för att du är du och en helt vanlig tjej (fast jag inte känner dig). Fortsätt skriva, du är duktig på det.