onsdag 13 maj 2009

I'm Free....

Onsdag och ledig, ja inte bara onsdag är ledigdag. Jag är faktiskt ledig ända till Lördag em.
Jag ska vara duktig och putsa fönster hade jag tänkt, vi har på tok för många fönster, bara här i köket har vi 3 långa fönster och två små. Jag HATAR att putsa fönster.
Min sambo är väldigt villig att göra de i stället, han säger att de alltid varit hans göra. Vad vet jag...Men jag tycker han har så mycket att göra med alla snickerier. Jo ni läser rätt, snickerier...vi kunde inte hålla oss. Nu är vi igång igen. Har rivit trappräcket och bygger om i hallen och trappan. Så nu lever vi lite i byggkaos igen. Åh vad jag skulle önskat att jag tagit lite före och efter bilder här, de hade varit roligt.
Strax ska jag åka till stallet, jag har morgon där och hästarna står nog och trampar och vill ut.
Så jag säger hej hej och godmorgon på er :-)

Inga kommentarer: