onsdag 6 maj 2009

Morgon rock...

Sitter med en kopp morgon te och min lilla röda vid köksbordet. Ur radion strömmar härlig musik där av rubriken..."morgon rock".
Jobbet väntar strax,klippning på lunchrasten. Men bara topparna.
tröttheten jag känt senaste dagarna ger inte vika, stressen på jobbet är en press.
Vad ska man göra? Jag läste platsbanken i går, inte många jobb på vår ort just nu. Jag tror att i dagsläget skulle jag tom jobba på en grill hellre än med de jag gör nu.
Jag känner mig delaktig i något som inte är bra då jag går till jobbet. Ordet vanvård vill jag inte använda men kanske man kan säga jag känner att jag går på jobbet och arbetar utan att kunna lägga någon större kvalitet bakom de jag gör pga tidsbristen.
Men vet ni vad de dumma är, jag ger så in i tusan av mig själv den lilla tid jag har och efter nästan 20 olika besök är jag helt utpumpad.

Inga kommentarer: