torsdag 21 maj 2009

Röd arbetsdag..

Hela familjen är mysigt ledig i flera dagar, alla utom jag.
Jag jobbar,men bara korta arbetspass och de är jag glad för. Vädret är strålande vackert. Vi har varit till Töre på besök, druckit kaffe och pratat. Sofia har åkt tillbaka till Umeå, tråkigt. Jag älskar att ha henne nära. Min verkligen högsta önskan är att hon ska få jobb här och flytta tillbaka. Saknar vårat små prat och tjafs om ingenting, saknar våra fika stunder på stan, saknar våra simmdagar. Saknar hennes surr om allt och ingenting, saknar hennes klädhögar och mängder av smink......Saknar hennes nyfärgade löshår i duschen och hennes kräsenhet i mat...
Saknar tom hennes heta temperament.... ja kort o gott saknar allt hon är....varenda liten detalj...
Sofia...kom hem....för jag längtar efter dig!!!!!!

Inga kommentarer: