torsdag 2 juli 2009

Kär o galen...

Torsdag i dag, vädret har varit mer normalt i dag. Har inte svettats alls, men nu saknar vi nästan den värmen. Aldrig är man nöjd, så typiskt oss människor...

I går var jag lite låg, dels trött av värmen, dels av dagen till ära. En årsdag med ett otrevligt minne.

Jag sov en stund på em och sedan kändes allt bättre. Vi åkte en vända och kollade till hästen. Sen hem...på väg hem såg vi att de var otroligt mycket folk på sommar-puben, varför inte fara dit tänkte vi.

Hem och fixa hår, duscha och sedan drack vi nått vinglas. Glada i hågen cyklade vi sedan ner på stan. På hotellet han vi bara innanför grinden så ropades de grattis från alla håll och kanter.

Min "mans" arbetskamrater var där och bjöd stort på diverse drinkar och öl. Kvällen blev lite "blöt" för vissa ;-).

Jag klarade mig dock från de:-)

Vi dansade, skrattade så magen värkte och kramades en massa. Då vi kom hem sjöng vi singstar och fikade nästan in på morgontimmarna. Så himla kul vi hade. Och bara min älskling och jag. Som förr för länge sedan, semestern gör verkligen under!!!!

Inga kommentarer: