fredag 3 juli 2009

Lycka...

Jag är så glad för de jag har, min familj. Min man...kärleken...
Så otroligt lycklig. I går kväll/natt då vi låg tätt tätt tillsammans och jag höll på att somna kände jag lyckoruset i mig starkare än vanligt.
Att jag får uppleva detta är underbart, de verkligen som en saga...utan slut hoppas jag... Jag ser inte allt jag har ibland, ni vet som då man inte ser skogen för alla träd. Har inte vett att uppskatta vardagen. Kan klaga över små saker.
Nu då vi har semester tillsammans så känner jag verkligen hur rätt vårat liv är.
Vi gör små saker hela tiden som sätter minnen för livet, härlig skogspromenad till intill-liggande tjärnen. Vi hyr filmer och kramas halva nätterna. Stiger upp tidigt då bara vi o fåglarna är vaken, då luften fortfarande har nattens kyla i sig och gräset är fuktigt. Vi promenerar på mysiga stigar och pratar om allt och lite till. Vi solar och badar, roar oss,små resor, äter ute alldeles för ofta och har alltid nått på g. Med min MAN blir livet aldrig (sällan) långtråkigt....(Tack för att du är du!!)


Du är min man och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man..... Du är min man

Inga kommentarer: