fredag 25 september 2009

Fredag...

Underbart med fredag, sovmorgon i morgon....trots jobbarhelg...
Bara kroppen håller, jag jobbar kväll både lördag och söndag så de ska nog gå.
Värken är olidlig just nu, tom handlederna skriker...
( Till J: Så nu vet DU de...om jag inte klarar mitt arbete i helgen så är de inte planerat ;-) !!! )

I kväll ska vi och äta Thai buffe på hotellet, har bokat bord till 20.00
De blir trevligt!! Och gå ut och äta och ha trevligt kan man fast kroppen värker, de tror inte "vissa" De är inte riktigt samma sak som att klä på människor, bädda sängar,städa diska,hängatvätt,skjuta rullstolar. Och att inte glömma dessa hemska stödstrumpor. Alla trappor, promenera hela dagen osv....listan går att göra lååång på vad man inte kan...tyvärr...

Skulle jag inte leva och göra saker trots min reumatism så skulle jag gå under.
Och de är faktiskt inte bra att stanna av trots värk, man måste träna och försöka röra på sig..

Nu mot jobbet...börjar på 30 minuter... over and out!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en otroligt trevlig helg trots värken. Men som du skriver så kan man ju banne mig inte sluta leva för att man har ont för vad händer då? Jo man dör både kroppsligt och själsligt och hur bra är det då på en skala? Väldigt OBRA!!! Puss och kram och trevlig helg!

// JESSICA

Eija sa...

Hoppas det går bra iallafall fast du har värk... Tänker på dig:)