måndag 28 september 2009

Tidig måndagmorgon...

Uppe före tuppen i dag oxå som min lediga dag i torsdags.
I dag ska jag inte simma, i dag ska jag till Luleå, shoppingdag... Trevligt!
Jobbar-helgen har rullat på, de har gått riktigt bra.
Nu har jag bara ett arbetspass denna vecka, 6 lediga dagar, precis vad som behövs just nu.
På jobbet har de varit fullt upp hela kvällarna, man hinner inte sitta ner många minuter på ett kvällspass. I går då jag kom in på kontoret för att debitera var jag helt slut. Natt tjejen skrattade och sa att de verkligen syntes hur jobbig kvällen varit. Hemma duschade jag och somnade skönt till tv:n i sovrummet på min älsklings arm. Men nu är är jag pigg och glad igen...
Och gladast är jag för att kroppen höll hela helgen, trots att jag inte trodde de :-)

Inga kommentarer: