måndag 30 november 2009

Lite vitt på marken....

Lite vitt på marken.... och vips blir de genast lite ljusare ute!
En fin dag ser de ut att bli, som gjord för hundpromenad i skogen.
Har skjutsat barnen till skolan och plockat ihop efter deras framfart i morse.
Sen tog jag min lilla röda och la mig här i vår sköna säng. Givetvis på sängöverkastet. För bäddat har jag oxå gjort. Nu ska jag bara vara, läsa tidningen på nätet,blocket och mina favorit bloggar.
Jag har värk i dag igen :-(, jag som i går kväll var så nöjd och trodde de höll på att vända.
Men de tänker jag inte skriva om mer. Livet består av så mycket mer än smärta.... som tex underbara människor. Både familjemedlemmar och vänner. Har hunnit träffa min allra käraste vän i söndags, trevligt! Lite adventsfika på stan och en pratstund innan vi åkte en snabbis till Haparanda för Ikea, Rusta och sportaffär besök. Fick snabbt uträttat de vi skulle, åt middag och åkte sedan hem Precis lagomt till El Clásico , så min man var oxå nöjd med dagen .-)

Inga kommentarer: