tisdag 24 november 2009

Nu är jag som mina vårdtagare :-)

Ja vad säger man, pigg och glad tjej som plötsligt knaprar piller för fullt.
Har precis varit på läkarbesök, efter konsultation med flera läkare och reumatologen får jag Prednisolon utskrivet + att jag lovar börja med Salazopyrin nått jag vägrat i över ett år pga biverkningar jag läst + att man måste kolla upp blodplättarna varannan vecka i början av behandlingen. Hmmm ja man måste ju inte hålla allt man lovar. Kanske en veckas behandling med Prednisolon räcker till att börja med. Jag är ju otroligt anti till mediciner som ni vet.
Vi får se..... :-)
Trots värken känner jag mig glad i dag, ska se hockey med min älskling i kväll.
Luleå möter Skellefteå borta. 1-1 hemma förra matchen, så denna gång hoppas vi på seger. Kommer inte ihåg sist Luleå klådde Skellefteå, de börjar bli dax :-)
På en stund ska jag hämta sessan i skolan.... hon ska få plocka till lite i sitt rum så de är klart för advents städning senare.

Inga kommentarer: