tisdag 24 november 2009

Adventstid kom till mitt ensamma hus...


Julen närmar sig med stormsteg, första advent på söndag. Oj, redan!!
Mysigt...jag tycker om julen, eller rättare sagt så tycker jag om advents-tider.
Julafton är mest stressig. Jag älslar stakar och stjärnor, levande ljus, julmusik och doft av pepparkaksbak och glögg.

Mina senast dagar har varit tunga, lederna bråkar igen. Jag har fått börja med mina "starka piller". Dom som jag klarat mig utan så länge. Jag är besviken, dom gör mig trött och hängig och har även andra jobbiga biverkningar. Men jag ska försöka härda ut ett tag och ta dem.
I dag har jag läkarbesök, jobbar kväll. Men jag känner nu att de kommer nog inte att gå...

1 kommentar:

Eija sa...

Inget kul att höra att du är sämre... Hoppas du snart slipper ha ont överallt.. Många kramar fr mig..