onsdag 20 januari 2010

Bara lite ...kort och gott om inget alls..

I dag är jag rätt trött, tar de bara lugnt. Jag ska jobba i kväll.
Hade migrän igår, andra ggn på 7 dagar. Fortfarande är de dovt i huvudet, men dunket har mattats ner.
Senaste veckan har varit skön, har hunnit med mycket. både mentalt och på riktigt.
Har städat i garderober där jag inte trodde de fans skräp. Har förvånat hittat de jag inte väntat mig och vänt och vridit på de. Svårt att veta om man ska kasta bort de som inte faller en i smaken....
Lägger de i en speciell hög...

Onsdag i dag, snart helg igen. På fredagkväll ska vi försöka hitta på nått trevligt...De behövs känner jag :-)

1 kommentar:

LisaMatilda sa...

Svårt det där med att röja och städa bort, man vet ju aldrig vad man kan behöva igen...
Hoppas du får en fin fredagskväll!