måndag 25 januari 2010

Dagar som gått..

Måndag i dag, ny vecka...
Helgledigheten har rusat iväg. har hunnit med att träffa vänner och mysa med "gubben"
Vi har bara varit tagit dagen som den kommit...promenerat och latat oss en massa.
Jag gillar då helgen går i lugnets tecken, inga "måsten". Allt är avklarat under veckan, så ska de vara.
Jag är ledig i dag måndag också, mor och far skulle nog titta förbi. En sväng med min bästa kompis (dammsugaren) hinner jag med nu på en stund. Först ska jag bara avnjuta dagens första kopp kaffe här vid datorn. Läsa lite bloggar, kolla blocket...facbook...och ja annat "viktigt"
Mitt bloggande är väldigt sporadiskt och innehåller inte mycket nuförtiden tiden, det beror på att skrivarlusten i mig ligger vilande.....men tids nog vaknar den... ha de bra gott folk:-)

Inga kommentarer: