onsdag 16 november 2011

16 November och mörkt.

Sitter vid min dator, min nya fina dator som jag fick igår på min födelsedag. Tack <3:at för de.
Känner mig rätt låg faktiskt. De var länge sedan jag kände mig så liten. Min mamma är sjuk. Blev sjuk igår morse och har legat på IVA sedan dess. Så som ni alla förstår kändes min födelsedag inget vidare. Dagen i dag har jag tillbringat på sjukhuset, var en snabbis till Sofia och Wille och kramades och hämtade styrka. Min goa dotter som vet att jag har problem att äta såg till att jag fick i mig två smörgåsar. Jag är trött trött trött.... Jag har inte nämnt här i bloggen att jag tar cellgifter och nu då vardagen blev jobbig blev de hundra gånger tyngre att bära med sig illamåendet :( Nå väl, de som inte dödar härdar. (Som de så tjusigt heter....) I kväll hade jag tänkt följa med maken på bandy, men jag skippade de i sista sekund. Orkar inte stå i flera timmar:( Tyvärr. Jag är less att vara ensam hemma, har varit sjukskriven sedan början av oktober och de är TRÅKIGT!!!! Längtar till jobbet som tusan! Börjar förhoppningsvis jobba 16 december, underbart!!! En månad kvar.....vad ska jag göra i en månad mer än att jobba för att bli bra ? Fotografera, jo de ska jag göra. Spela Betapet och promenera med långahunden. Simma, titta på film .....ja.... Fy tusan, jag skulle inte klara mig utan mitt jobb. Saknar arbetskamraterna gräsligt. Ja vissa i alla all :-))))

Inga kommentarer: