torsdag 17 november 2011

Torsdag och snart helg!

Sitter och smuttar på julmust vid köksbordet. Utanför fönstret är de svartare än svartast. Ser inte ens närmaste huset som är en stug granne. Nu innan snön kommer märks de väldigt att vi bor på landet. :) Och jag älskar de!!!!!Middan puttrar på spisen. Snart kommer min "älskling" hem från jobbet. Dagen har rusat iväg. Jag har varit en stund hos min mamma på lasarettet Hon har fått flytta upp på en avdelning nu och börjar bli bättre. Med mig på sjukhusbesöket hade jag Wille och de uppskattades av alla i salen vill jag lova. :-)
Sanna kom hem tidigt från skolan i dag, mår inte bra, hoppas hon piggar på sig fort.
I kväll ska jag åka till min pappa, mitt i allt elände så fyller han 73 år, så lite kalasigt måste vi ju ha trots allt. Ha en mysigkväll alla där ute i världen och var rädd om er och varandra.

Inga kommentarer: