fredag 25 november 2011

Kan du när du ändå ska...

Ja så låter de för de mesta hos mig, tur jag är sjukskriven för hur skulle jag annars hinna (ironisk)
Klockan är tio och jag har redan blivit ombedd att uträtta tre saker åt andra för att dom inte kan/hinner. Jag jublar av glädje, visst....jag fixar. Ewa säger aldrig nej. Jag borde lära mig säger en av mina närmaste vänner, annars kommer jag aldrig att bli frisk. Ibland skulle jag önska att någon tänkte på mig, jag vet de låter löjligt, Men jag gör tjänster för så många varje dag. Små och stora, de får mig att må bra. De är en del av mig, men i dag sa de stopp. Jag blev sur och tjurig. Och tråkigt nog var de min man som fick ta de då han ringde och frågade om jag kunde gå in till hans frissa och boka klipptid då jag ändå är i "stan". En så banal sak fick mig att tappa fattningen.... löjligt. Men jag är trött trött trött.

Inga kommentarer: