torsdag 3 januari 2013

Idag är de torsdag.

Dagen har gått fort konstigt nog. Funderade ett tag på att städa undan julen. Men nej, varför ska jag de. Än är de länge till 20:a knut och jag tycker de röda mysiga ljus som blir av gardinerna får mig harmonisk och avslappnad.

Jag har problem. Vår lille Karl har blivit skällig ute och inne ligger han gärna på ryggstödet på en fåtölj på övervåningen och små morrar och stirrar på sommarstugan som ligger här bredvid. Jag vet inte hur jag ska få honom att sluta med de. Knäppgöken gillar inte att någon är i stugan :) Måste nog köpa stugan så vi får vara ifred :)))

Ett maraton samtal med Sollan fick förmiddagen att försvinna. Om jag ska blicka tillbaka på 2012 och räkna upp nya saker som tillkommit i mitt liv som jag är tacksam över så är hon helt klart en av de sakerna. Om nu en person kan vara en sak :).



Inga kommentarer: