måndag 9 september 2013

Wille vitamin piller :)

Jag känner mig lycklig. En heldag med en underbar Wille och hans pratglada mamma skit Fia gjorde mig gott.
I morse då jag ännu inte klivit upp, låg mest i sängen och tyckte synd om mig själv ringde telefonen. Det var Fia som undrade om jag kunde följa med till Piteå för att köpa en retrofåtölj hon hittat.
Gud NEJ var mitt svar. Jag orkar inte, jag ska ligga i sängen hela dagen och bara må dåligt. Vi avslutade samtalet, jag låg och kände mig ynklig men tjurigheten tog över. Nu får jag verkligen rycka upp mig tänkte jag och ringde upp Sofia. Klart jag följer sa jag.  Sagt och gjort, på med "fejset" och kläder. En glad Wille möter mig på deras gård. Lilla älskade barn!!!
En trevlig dag i Piteå blev de, lite shopping och lunch på Röda Lyktan. 
Tack för att ni gjorde min dag. Älskar er!!

Inga kommentarer: