torsdag 14 november 2013

Kärlek

❤️En underbar liten kille ringde mig och pratade obegripligt. Åh så glad jag blev :)
Ibland betyder ett samtal så mycket. 
Det gör längtan ännu större, förtvivlan skriker i mig. Men jag fick höra honom i alla fall. 
Älskade mini man vad jag vill krama dig❤️ 

I dag fyller svärmor 90år, ska åka till Kalix på fm. Klockan två ska vi hämta henne från matlaget och ha kalas hemma. 
Om du ändå fick vara med då du lilla. 

Nu börjas de, alla veckans kalas.
Svärmor i dag,  jag i morgon, på söndag Pappa 75 år, en stor dag de oxå. 

November är en kalasets månad, många fyller år.... Men denna november skulle jag vilja slippa.  Gud så jobbigt de är då en del av familjen saknas. 
En del av familjen som jag dessutom brukar ha daglig kontakt med. 
Jag vet inte hur länge till jag ska orka med detta. Nu ligger jag här och gråter igen. Ser knappt att skriva. Tusans tusan,

Jag saknar ER så jag blir tokig  !!!!




Inga kommentarer: