torsdag 14 november 2013

Ligger i sängen

Oj vad jag är trött, 90 års kalas tar på krafterna. Ett tjugotal glada tanter och delar av familjen har firat söta svärmor i dag. Väldigt trevligt. 

Jag har även fått en tidig födelsedagspresent av min make. I form av handling. På förmiddagen åkte han från jobbet och hämtade mitt barnbarn som fått vara med mig hela dagen. Vi har hunnit leka massor, besöka mor och far som oxå saknat honom förskräckligt. 
Vara på 90års party var kul, både för honom o tanterna   ❤️
Älskade mini man. 

Då vi satt i soffan och pratade och tjorvade slog han sina små armar runt min hals, kramade mig och pussade mig och säger bäbis älska mommo .....  Oj jag blev så varm i kroppen. 
Han verkligen menade de, så underbart fint!    Dom orden ska jag bära med mig. 




Inga kommentarer: