lördag 15 mars 2014

Helgledig och besök på sjukhuset

Ja nu är de lördag igen, oj jag hinner inte med.
Vart tar dagarna vägen? Jag läste någonstans, dagarna som kom och gick, var de de som kallas livet.
Dags att dra lite i handbromsen tror jag. Detta tempo är nog inte bra i längden även om de är roligt de som händer just nu. Med de syftar jag främst på mitt jobb eftersom de tar störst plats just nu.
Att jag har haft tur är det ingen tvekan om, tänk att jag var på rätt plats vid rätt tillfälle och gavs chansen att visa mina kunskaper inom andra områden än jag hitintills arbetat.


I dag har jag varit i Luleå, hälsat på på akutvårdsavdelningen på sunderby sjukhus hos en anhörig.
Inhandlat diverse saker till Joakim o Angelina inför deras flytt.
Oj vad jag kommer tycka de är tomt utan dem här hemma. Nu är de dags för dem att ta steget ut i vuxenvärlden. Men ett rum kommer finnas här om dom vill komma och vila ut hos "farmor Ewa" om den lille som kommer i juni är krävande <3 p="">

Inga kommentarer: