tisdag 24 juni 2014

Tisdag och sjukhuset väntar


Åh Gud så trött jag är, har ingen energi alls, sabla värk. Jag skulle kunnat sova hela dagen men Sanna väckte mig 7.45, hon hade ingen bensin i mopeden och tog sig inte till sitt sommarjobb på Holmen. Jag drog på mig kläder och skjutsade henne, tio minuter senare släpar jag mig in och kastar mig i soffan. Pust.... Måste försöka få i mig frukost och värktabletter. Duscha och göra mig klar, vid tolv hämtar maken upp mig och vi åker till sunderbyn. Jag ska träffa min läkare där. Ev ny medicinering. Jag känner mig väldigt orolig för de då jag blev så dålig av mina tidigare sprutor. 
Men dom ska ju vara proffs och veta vad som är bäst så jag lägger mitt liv i deras händer.  För så här kan de inte vara. Hela skelettet värker som tandvärk. Jag har aldrig upplevt detta tidigare. De är faktiskt första ggn jag kan säga att jag är riktigt riktigt sjuk av min värk.  Ni vet så där sjuk så man blir kraftlös och nästan apatisk. 
Jag gråter av smärta vissa stunder. 
Men utåt klarar jag än att ha min fasad även om de är svårt, för svag vill jag inte vara!

Inga kommentarer: