söndag 3 maj 2009

Snart kväll

Trött i fötterna efter en promenad på nästan två timmar sitter jag nu här vid datorn.
Sanna har ridit och jag har fått min kvälls motion.
Solen har skint på oss och det känns så underbart, ängen på "flygfältet" har torkat upp rätt bra nu och det går att hoppa där.
Än har inte Sanna försökt men det kommer nog. Hon har hoppat under vintern på stallplanen och fixade de galant.
Sofia kommer troligen upp i mitten på månaden då ska hon få hålla lite ridskola har jag tänkt.
På väg hem från stallet kom jag ihåg vad vi missat i dag, hund café...
Jag och K bestämde i går att vi skulle gå, jag gissar att även hon glömt de då hon inte hört av sig. Dom har öppet till 20.00 så än är de iof inte försent, men jag är sååå trött. Är jag för trött? Måste känna efter lite...

Inga kommentarer: