fredag 20 november 2009

Ibland behövs de så lite...

Jag är trött i dag, så trött så jag mådde rent illa då jag släpade mig i duschen.
Väl påklädd började livet sakta återvända, jag kollade telefonen och hade fått en rolig vits av en vän. Skrattade till och skickade den genast till min man. Den var väl passande för fredagsfräckisen på hans jobb. Kokar en kopp te, tar fram min lillabärbara dator som legat undanstoppade flera dagar och slår på den.....oooppppsssssiiii...kul jag har fått ett meddelande....ett litet brev från en vän, hennes ord fick mig att gapskratta högt. Jag kan av sekretess skäl inte berätta vad de var hon skrev, men jag fick så roliga tankar. Min vän är helt underbart fantastisk.........vad vore livet utan henne :-)
Mitt illamående är nästan borta nu, men framför allt så är jag glad...ett gott skratt förlänger livet. Även om de är ett skratt i ensamhet vid datorn...:-)))

Inga kommentarer: