lördag 23 februari 2013

Magnus och brasse

Jag vill skrika ut hela svordomsvisan, jag blir tokig. Känner mig frustrerad ledsen och jag vet inte vad. Tog med hundarna till Kalix, tänkte gå en promenad på älven. Vädret är underbart. Men så blev de inte. Värken är värre än vanligt jag blir ledsnare än någonsin. Och jag ger upp, kämpar andan har tagit slut. Jag kan inte ens låtsas mer. Nu har bägaren svämmat över. Känner mig helt oduglig, klumpig, stel trött och ful. Trodde aldrig jag skulle skriva ut min sorg och besvikelse på detta sätt. Men de känns skönt, jag känner mig otroligt avundsjuk på alla som är ute och åket skidor och rör på sig. Det ser så härligt ut. Just nu känns de som att mitt liv alltid kommer att se ut så här, jag vet att de inte stämmer. Men tänk om... Tänk om jag aldrig blir som förr igen.....FY FAN

1 kommentar:

Anonym sa...

Håll hoppet uppe, snart kommer du kunna göra vad du vill utan att ha ont!