onsdag 6 februari 2013

Näsblod och sängmys

Ligger i sängen, de är tidig morgon. Onsdag morgon, Karl ligger här hos mig. Min goa lilla hund. Jag är trött som vanligt nuförtiden men sova de kan jag inte. Dels för att jag blöder näsblod igen (5011:e ggn i år) och dels för att kroppen bråkar. Alltid denna klagan, förstår om ni ledsnar att läsa detta. Men min vardag ser inte roligare ut just nu. Tur jag inte pratar lika gnälligt som jag skriver :). Jag känner mig så uppgiven:/. Nå väl, i dag ska jag ta tag i dagen. Mamma och pappa kommer hit vid lunch tid. Trevligt! Sedan åker jag nog med dom in till Kalix och handlar. Vi har bara en bil just nu så de gäller att passa på att åka med då de erbjuds. Ute är de kallt i dag -15 sa min man så hundpromenaden blir inte lång. I kväll är de bandyderby Kalix - Haparanda. Hoppas de blir lite varmare innan kvällen för publikens skull. Nu låter de som att jag är bandy intresserad vilket jag inte är, jag bara vet att dom spelar. Maken och hans son ska ev och titta. Får han inte sonen med sig och de har blivit varmare kanske jag följer. Men missa inte ordet kanske nu :)





Inga kommentarer: